این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب
کارشناس مسائل مذهبی:
داعش فرزند خلف استکبار جهانی است/ کشورهای غربی در حمایت از داعش تغییر موضع داده اند
صبح قزوین : نصرالله پور با بیان اینکه داعش فرزند خلف استکبار جهانی است گفت: پس از شکست‌های پی در پی داعش، کشورهای غربی در حمایت از این گروهک تروریستی تغییر موضع داده‌اند.

حجت الاسلام نصرالله پور کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به شکست‌های پی در پی گروهک تروریستی داعش گفت: هدف اصلی ایجاد گروهک داعش مقابله با پیشرفت گفتمان اسلامی در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) بوده است.

وی افزود:غرب شاهد این موضوع است که گفتمان انقلاب اسلامی در تمامی سرزمین‌های اسلامی قلب‌ها را تسخیر کرده است چرا که این گفتمان در بین ملت‌ها، گفتمان عدالت و حمایت از مظلومان جهان است.

این کارشناس در ادامه با بیان اینکه داعش فرزند خلف استکبار جهانی است تشریح کرد: پس از شکست‌های پی در پی داعش کشورهایی که این گروهک تروریستی را برای رسیدن به اهداف خود ایجاد کرده بودند تغییر موضع داده و به بهانه مبارزه با داعش نیروهای ارتش عراق را نشانه می گیرند.

نصرالله پور تاکید کرد: ملت‌های منطقه دریافته‌اند انقلاب اسلامی یک گفتمان همراه با صداقت و بدون دغل کاری است و حامی مظلومان جهان در هر شرایط است.

وی اضافه کرد: غربی‌ها برای رسیدن به اهداف سیاسی خود گروه‌های تروریستی فراوانی را آموزش می دهند که بسیاری از این گروهک‌ها با چراغ سبز آمریکا مسلمانان جهان را نابود و تنها یک هدف را دنبال می کنند که آن چیزی جز مقابله با قدرت روز افزون دنیای اسلام نیست.

این کارشناس در تاکید بر حرکت‌های نافرجام گروهک داعش تصریح کرد: این گروهک در سوریه اعلام کردنه که بشار اسد ظرف مدت یک هفته باید نابود شود اما در حال حاضر با گذشت ۴ سال از این ادعا، این گروهک تروریستی داعش است که در حال عقب نشینی است.

نصرالله پور با بیان اینکه داعش پیاده نظام استکبار جهانی است،اضافه کرد: امروز با نهایت خرسندی دولت عراق موفق شده است که دو سوم از سرزمین‌های اشغالی خود را از این تروریست‌ها پس بگیرد و داعش نتوانسته است به هدف خود که سرنگونی دولت شیعی است پیدا کند.

وی تاکید کرد: در برهه‌ای از زمان که گروهک تروریستی داعش پیروزی‌های مستمری به دست می آورد و بخش‌های مهمی از سوریه و ۳ استان مهم عراق را تصرف کرده بود کشورهای غربی به صورت علنی از این گروهک حمایت می کردند، همچنین ارسال بودجه‌ و تصلیحات نظامی خود را در کنفراس‌ها و همایش‌های بین المللی اعلام می کردند.

این کارشناس با اشاره به تغییر موضع غرب گفت: هنگامی که ملت عراق با فتوای مراجع تقلید خود بسیج مردمی برای مقابله با این تروریست‌ها تشکیل دادند و سوریه نیز این رویه را در پیش گرفت استراتژی غرب در حمایت تروریست‌ها رنگ باخت.

وی افزود: دشمن در برابر فتوای علما در دفاع از کشورشان و بسیج مردمی ناتوان شده و همه شواهد حاکی از پیروزی جبهه مقاومت علیه تروریست‌های دست نشانده غرب در کشورهای اشغال شده است.

نصرالله پور در ادامه با تاکید بر قدرت روز افزون ملت ایران در تمامی عرصه‌های جهانی بیان کرد: درخشش ایران در تمامی عرصه‌ها از جمله مهندسی معکوس پهباد فوق مدرن جاسوسی باعث شده که پشت دشمن به لرزه درآید و به دنبال امتیازگیری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای باشد.

این کارشناس در خاتمه اضافه کرد: تمامی این پیشرفت‌ها به برکت حمایت و پیروی از ولایت فقیه در جامعه است چرا که ما پیام عاشورا که یک پیام مقاومتی و جهادی در برابر دشمن است را درک کرده‌‌ایم.

انتهای پیام/۹۰۰۳/خ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ 1:35 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?